Torsdag 14de oktober

Jag var ute igår och drack vin med tjejorna men duktig som jag är(Eller bara jävligt pengarkåt?) så var jag iaf uppe och jobba 4h imorse. Direkt efter jobbet var jag på intervju för mitt 4e jobb och sen direkt hem till mammsen och hjälpa dom lite. Hela den här kompinationen har gjort mig helt jävla slut.

Jag har legat i badet ett tag och nu har jag tänt ljus, gjort te och mackor och sitter iklädd min korsett och trosor under filten i soffan. Jag ska se kungarna av tylösand och bara mysa för mig själv.

Skulle egentligen träffat en hemligperson ikv men jag orkar verkligen inte, vilket suger! För när kommer nästa tillfälle till detta? Aja förhoppningsvis inom en snar framtid..


Mys på vardagsrumsbordet (Sämst bild med cam)

Nermyst under en filt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback