Lördag- Döda mig!

Va så sjukligt bakis, Mathias hade öppet hus hemma. Hans kompisar kom och gick, jag låg kvar i sängen helt jävla död. Hanna låg i soffan på nedervåning och va lika bakis hon.. Efter många om och men tog jag mig ner till henne,Robin och Sofia. Umgicks lite sen gick jag upp och la mig och sov några timmar till..


Vid 18 åkte vi hem, åt och gjorde oss i ordning för en kväll på stan. Började på valla värdshus där de va fjortis party. Tog en taxi till harrys där fjortisarna erövrat min krog. Gick till faching och mötte Alex och Mats ist där musiken sög och medel åldern va 35, GREEEEEEAT! Fan vilken misslyckad kväll och fan va skönt de va att komma hem till sängen.

Somna vid 04 ngngång iaf, helt underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback