Onsdag 13/10

Inte nog med att dagen idag har varit kaosartad så var dagen igår ännu värre!
Jag gjorde mitt andra arbetspass på villa höglid i trollbäcken och direkt efter de blev de körskolan och sen direkt in till stan och möta Johanna. Körlektionen gick helt åt skogen för att jag var så himla trött och i stan var jag tvungen och dricka vin för att inte somna sittandes.

Jimmy hämtade mig som tur var, var så trött att jag var hundra på att jag skulle spy i bilen hem men gjorde det som tur var inte.

Aja somna som en gris när jag kom hem. Alla dom här tankarna och sakerna gjorde att jag helt och hållet glömde bort Tessans 20års dag, så jävla dålig kompis är jag !

Johanna » 2010-10-14 | 20:24:54
URL: http://imnoteveralone.blogg.se/

neeje du är inte dålig :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback