Gratis är gott!

Tog bussen till handen terminalen eftersom de fortf var mörkt,kallt och regnade ute i morse. På bussen satt tydligen en vän som skratta åt min håruppsättning som jag också sovit i.

När jag kom till handen stog de två randoms och dela ut påsar vid tåget, i dom låg de lite frukost. Gratis är alltid trevligt så fick lite oboy, en smoothie och ngn smörgås :)

Körskolan gick iaf jävligt bra, börjar få till de där med upp och ned växling nu faktiskt! Förra gången var ju katastrofalt dåligt så är nöjd att jag fick till de denna gång, avbokade även torsdagens lektion efter som de gick så jävla dåligt sist jag åkte direkt från jobbet dit.


Har iaf hängt tvätt, bytt lakan i sängen och dammsugit av här hemma. Diskmaskinen är i full gång och nu ska jag sova 2h.  Skiter i skogen idag, de regnar och jag känner att jag måste sova 2h om jag ska orka jobba ikväll.

Vi hörs sen!

lucke » 2010-10-19 | 10:08:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback