Fredagen

Vaknade och gick iväg och bakis åt lite pizza, gick på systemet och mötte på den ena efter den andra på vägen hem.

Vilade en stund och duschade sen begav jag mig av till Hanna och började dricka lite. Eller...lite för mkt. Man ska inte shota på förfesten och absolut inte klunka massa sprit rakt upp och ner.

Aja vi kom till The bridge och aa de va ju som vanligt, lite folk och fel folk.. Så Carro kom på den smarta ideen att dra till harrys. Där vi forts shota och hälla i oss cider.

3alldeles för fulla tjejer, jag bråka med mannen från stavsnäs, fick med mig en alldeles för full danne hem och
tok däcka bara av att se sängen.

Men jävlar va roligt vi hade iaf, de är dom här ute kvällarna jag saknat så in i bomben! Dom som gör de värt att fortf gå på krogen! 
 

Fan va synd att Carro bara var här över helgen, shit vilken skön brud alltså!

Sara SB-stylist » 2010-10-11 | 01:47:04
URL: http://missbill.se

OMG!!! Helt otroligt vacker kille!!!!!



Dede är den finasde killen i bloggvärlden!

(Han kan inte ens längre ha bilder för alla tjejer är helt förälskad i han o stalkar honom till fotbollsmatcherna)



Otroligt VACKER kille med otroliga KÄRLEKSTEXTER! Dissade även Blondinbella nyligen!



www.dedeprivat.blogg.se

www.dedeprivat.blogg.se



Kika även in min nya modeblogg!



MissBill

www.missbill.se



Ansök till min styling på www.missbill.se



/ MissBill


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback