Fredag 1/10-10

Jag sov till typ 14.00 när Jimmy väckte mig. Jag duschade och gjorde mig iordning för att åka till farsta c och hitta vinterjacka till honom. Köpte en snygg en och åt middag.

Gick på systemet för första gången, inget spec igentligen men liiite stort iaf :) Sen hem till jimmy där vi förade, Robert & Jonas kom också. Sen alldeles för sent gav vi oss in till stan och till dovas där de var överdrivet mkt folk så vi gick för att möta deras andra vänner.

Alla gick till metro men ingen av oss kände för att gå in på en klubb så vi skulle leta upp typ en pub men ALLT var stängt (?) såå den här kvällen sööööööög också. Jag tvinga in jimmy i en taxi och åkte hem och sov ist.

Sååååå jävla tråkigt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback