Alltså...

1a veckan med jobb och annat tyckte jag var galen, sa till mina vänner "mina veckor ser inte ut så här annars, jag brukar ha massa tid att ses" och nu 2 veckor senare har jag insett att mina veckor visst ser ut så. Idag började 3e veckan men galet mkt jobb och saker att fixa.

Jag har inte sett Jimmy sen förra lördagen, jag har inte träffat min mamma sen förra helgen. Va fan ?!

På ngt sett har Hanna varit prio 1 när jag väl varit ledig och haft tid. Jag har spenderat all min tid med henne eller på jobbet.

Aja Helgen har varit gaaalen, Fest 2 dagar och I like it! Det känns att man är ledig på ngt sett, när jag gick från jobbet på fredagen kändes de i hela kroppen att jag var ledig 2dagar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback