Tisdag.

Jag mötte Katrin, åt lunch/frukost. Försov mig gjorde jag också såklart.

Skulle mött Malin och fixat hennes outfit till skivan men hon bangade så de blev häng med Ted & Hanna. Vi vandra i centrum, tog bilen till Länna och vandra runt där en stund innan Snälla Ted körde mig till jobbet.

Jobbade hela kvällen, gick hur jävla bra som helst och vi var klara 1 och ½ timme innan vi slutade så de blev tvtittande sista tiden. Babbla med mina trevliga arbetskollegor på bussen och mötte Hanna, Ted och Tommy i centrum för att få vin och pengar.

Tog Tommys bil till mig där de blev tv och " How I meet your mother" till 03 i natt. Sen sov jag till 12.45 när Malin ringde och väkte mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback