Tankar

Mitt ex är hos sin pappa i väsby, jag har spenderat så mkt tid och så många nätter där. Praktiskt taget bodde där ett tag förrut. Jag vill också vara där.

Alla mina nära tar upp kontakten med sina ex, alla börjar skaffa pojkvän igen...men inte jag inte, jag kommer få dö ensam. ¨
Hur kommer mitt liv bli då? Ska jag gå här ensam på kvällarna och helgerna? Ska jag börja gå till harrys ensam då ? Är de dags för mig att hitta ngn nu? Ska jag börja leta jag med? Vet fan inte alltså...

Hjärtat slår extra slag ikväll för jag vet att imorgon får jag äntligen de jag vill, Jag saknar de så..
tessan » 2010-05-04 | 08:13:03
URL: http://galentessan.blogg.se/

vad är de du får som du saknat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback