Söndagsångest.

Vaknade av att Lejdan mummla ngt och sms från Hanna. Fick panik när Lejdan säger "Hanna är inte kvar här" Ringer henne och då har hon gått ut på skogsprommenad? Va fan liksom? Skogsprommenad medan jag fortf ligger och sover?

Gick iaf upp då och hällde i mig vatten, skakis och bakis eller vad? Rökte och hängde i solen ett tag innan vi hamna i soffan och dom 2 somnade medan jag att uppe och glodde. Vid typ 3-4 skjutsa Lejdan oss till grisslinge så tog vi bussen hem med stopp på donken.

Evighetsresa hem. Så blev bara för mig och springa in, ge katterna mat och vatten, byta kläder och sen ta bussen till mamma för middag och så.

Efter de en prommenad med Hanna, sen duscha och sova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback