Söndag.

Ingen söndagsångest idag inte.

Kämpade mig upp ur sängen. Gick till bussen och sov till dalarö. Hade hemtjänsten och fick gå en bra bit i spöregnet iklädd endast foppatofflor, arbetskläder och en fleecetröja. Tur som jag hade var att jag träffade på en ledig arbetskamrat och fick låna ett paraply. Dygnsur kom jag tillbaka till jobbet och satt vak ett tag.

Sorg på jobbet idag, stor sorg i mitt hjärta. Tårarna bara rann, jag kunde inte hindra de. Jag var tvungen att släppa din hand och lämna dig för dagen. Sorg i mitt hjärta. Saknaden kommer bli enormt stor.

Hem till mamma efter jobbet för att lätta mitt sinne, prata av mig och få i mig lite mat. Sen möta Hanna och bara hänga lite i brist på annat. Jag är helt jävla slut. Vill bara sova nu.

Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback