Okej ett seriöst inlägg.

I Tisdags blev de en liten impulsresa till väsby. Vi skulle fika med Jörgen och hämta Krista men de blev sova i väsby. Träffa Andreas som blev överlycklig över att se att de var jag och inte Rebecka. Han har blivit så stor, så klock och duktig. Saknar dom så jävla mkt .Och de sköna var att de var inte stelt och konstigt mellan oss heller, de var bara naturligt. Jag kände mig fortf rätt mkt som hemma där. Älskar och vara där. Blev väckt av mr J vid 05.30 och var jätte trött men satte mig i bilen och åkte till Handen.

Saknar min gamla familj :/ <3
Tomfreya » 2011-01-27 | 09:37:57
URL: http://tomfreya.blog16.com

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback