Mardröm.

Satt på pendeltåget,ensam men hade mina katter med mig. Någon satt mitt emot när dom ropar i högtalarna "Vi har en knivman på tåget, alla går av på nästa station". Reagerar inte spec mkt annat än att jag tar mina katter och börjar resa på mig, innan jag kommer helt på fötter ser jag mannen. Han står rakt framför mig med en konstig blick när jag ser hur han höjer kniven och jag tappar Henna. Jag rammlar i golvet och ropar att någon måste ta Henna sen blir jag medvetslös.

Drömmen hoppar sen till att jag är tillbaka på skolan, har hittat Henna och blivit opererad. Klasskamrater fråga massor och jag mår väl okej. Vågar inte åka tåg, vågar inte gå på stan och har ont i sifan där kniven tydligen gått rakt igenom.

Jag vaknade i panik efter den här drömmen, kände mig på kroppen, letade katter och va tvungen att ta djupa andetag innan jag ingsåg att jag drömmt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback