Måndag.

Kände mig helt kass inatt och i morse, frös, hostade ihjäl mig och hade ont i hela kroppen. Så de blev ett samtal till jobbet i morse och 2 alvedon sen somna om.. :( Hatar och sjukanm mig men jag mådde verkligen kasst!

Iaf när jag vakna vid 12 kände jag mig bra igen (?) Fattar inte...Mådde verkligen ur dåligt men kan ha med min hårda helg att göra? Måste skärpa mig nu. I helgen blir de lugnt. Kanske drar ut till stavsnäs och umgås med Danne på fredag, UTAN dricka.

Aja eftersom jag mådde som vanligt så träffade jag Hanna ist.  Vi tog en kaffe i centrum sen ner till rudan och la oss på en brygga i solen, så skööönt. Sen hem hit och hällde i oss varsin shake.

Sen lite wii, jag var MKT bättre nykter och utan en Richard som slog på mig...

Men aa sen hem till Hanna och körde lite SMS roulette, fett skoj men fick en hel del utskällningar också......Humorbefriade människor finns de gott om..

Aja ska sova nu.
P&K

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback