Lugn lördag.

Vaknade inte före 13.30, gjorde mig iordning och mötte Hanna. Gick i centrum och prata lite sen hem till min mor. Där fick vi mummsig middag, lax och citronsås... Sen hängde vi lite där tills dom körde hem oss hit tillsammans med min nya kattställning.

Så jag och Hanna började plocka ner min bokhylla med alla grejer och vi bar upp min bokhylla på vinden helt själva. Riktiga handy womans! Sen satte vi ihop ställningen som var as lätt. Har även rivit ner min "Carpe diem" text från väggen och satt upp " Amor vincit omnia" ist. Bilder kommer imorgon när hanna lagt upp dom.

Aja jag börjar jobba 07 imorgon så jag ska ta och krypa ner i sängen nu efter jag tagit en sista cigg...Hungrig är jag också men de får vänta tills frukost på jobbet imorgon.

NattiNatti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback