Kristihimmelsfärd(?)

Gick upp och möttes av ett monster i spegeln, INTE okej att somna med massor med smink och JÄTTE tupperat hår:(  Kollade på Hanna och möttes av ett monster till så vi tog våra fina monster ansikten ut på ballkongen och tog en cigg. Sen började vi fixa iordning oss lite iaf och tog bussen till centrum och åt pizza, jag behöver ju inte äta på 1 vecka nu då...

Sen en regnprommenad till mamma för att fixa hennes mobil men de gick inte så vi satt på youtube och garva lite sen somna vi båda i extra sängen tills de var dags att åka hem. Jag är typ dödstrött och ska dammsuga sen lägga mig i ett bad och försöka fixa mitt hår.

Hörs sen.
Väntar på bilderna från Malin.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback