Jahopp...

då var man hemma igen. Vid 16.30 gick jag till handenterminalen och mötte Hanna. 

De måste vara ngt seriöst fel på mig? Antingen kommer jag försent eller så kommer jag för tidigt? Varför kan jag aldrig bara komma i tid? VARFÖR? Aja..hellre för tidigt än för sent iaf...

AJA när jag mött Hanna gick vi till centrum och köpte några linnen till mig, välbehövligt!! Sen blev de en prommenad i värmen ner till coop där jag handla lite behövligheter, dock INGEN mat? Vad är de för fel på mig? Jag äter ALDRIG ngt hemma, jag minns inte ens när jag laga mat hemma sist. Va lever jag på igentligen ? Inte ens shakarna rör sig i antal ju? Kan de vara för att jag jobbat så mkt sista tiden? Äter ju lite på jobbet iaf... Aja de är bara bra, jag behöver inte så mkt mat...

Sen hem till mamma och mös lite, fick kaffe också...mummsa! Sen fick vi skjuts hem av min tokiga mamma, hon kläcker sina skämt och när jag och hanna börjar garva så tror hon att de är åt hennes skämt när vi egentligen garvar åt henne. Hahah alltid lika roligt.

Aja nu är jag hemma och har varit fett aktiv, gjort rent kattlådan som ska fyllas med ny fräsh sand, dammsugit, gjort rent i kylen och slängt allt som jag köpt men inte ättit. Har bara 2 grejer kvar, hälla i sand och hänga tvätt.

P&K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback