Gårkvällen

De gick bra, jag knäckte ryggen ett antal gånger. Idag har jag ont mellan skulderbladen men jag står ut som vanligt, kanske dags för mig att byta jobb egentligen? Igår när jag la mig i sängen ville jag bara gråta för de gör så ont. Svanskotan är inget att leka med heller och knäna vill inte heller.

Tills jag börjar mitt sommarvik måste jag skaffa riktiga arbetsskor, kan inte gå i foppatofflorna så här mkt, mina knän vill döda mig.

Aja nog om klagandet, kvällen innebar en hel del skratt och äcklig middag. Blodpudding? Vem kom på de? Fyfan! Aja jag drack en shake som jag som tur var hade med mig...

Jag börjar ännu engång gilla mina arbetskamrater, vi har rätt skoj tillsammans!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback