Friday

Igår då...Jag slappa hela jävla dagen... Sen mötte jag Hanna i centrum och köpte ett linne. Sen hem till hanna och åt middag, snacka lite och även handlade mat med Pappa nr2.

Sen vid 21 drog vi till Harrys iaf, var väl där vid kvart i 10 eller ngt...Träffade Carrow och Kevin som vanligt och tog 1 cider. Snacka skit och sen kom Danne dit, jag hängde väl mest med honom hela kvällen så vad Hanna gjorde har jag ingenaning om ? haha som vanligt typ...

Iaf vid 02.30 började de bli dags och dra hemmåt. Hanna skulle sova hos mig men gick av i centrum iaf, hah båda satt och sov på nattbussen. Kom hem, ringde Danne och gick och la mig. Somna nog på engång.

Jag drack hela 2 cider igår, duktiga Sara :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback