Fredag 21/5-10

Jaha...ledig idag? Javisst! Tog en sovmorgon till 11 då ryggen döda mig igår. Den mådde lite bättre när jag vakna men fortf sjukligt ont mellan skulderbladen.

Men jag gick ur sängen och drog på mig bikinin och la mig på balkongen. Älskar solen! Tycker de är så synd att jag inte tagit tag i att näta in balkongen så jag kan ha mina bebisar där ute, dom älskar ju solen minst lika mkt som jag.

Efter kanske 45min ringde Lejdan och beklaga sig över sitt jobb. Han tyckte de verkade som jag hade en jätte jobbig dag, hahaha! Han är bara avundsjuk för att jag kan njuta av solen medan han står nere i ngn källare.

Aja ska ta mig lite att äta tänkte jag sen börjar dom dagliga rutinerna med att ha katter, dammsuga, rensa lådan och sånt.

Ikväll? För engångsskull så har jag ingenaning! Om jag inte drar till stavsnäs blir de rix fm festivalen med hanna.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback