En tripp till Stavsnäs är väl aldrig fel ?

Okej. Vi drog till Harrys i lördags, jag blev dräggfull och gjorde en hel del oväntade saker.

Efter ett par timmar med Carrow och Hanna och alldeles för mkt dricka kom Lejdan och Ägge dit iaf. Och Lejdan va ju allt utom nykter, typ satt och hängde med huvudet i rökbåset och svammla om massa osammahängande saker så de blev massor med vatten för honom medans vi andra forts dricka alkohol.

När Harrys började stänga började vi röra oss och av ngn anledning hamna vi 3 i en taxi till söder där vi hämta upp Ägge och sen stanna vi bara vid ngn grill och jag och Hanna sprang iväg och kissa. Sen åt dom andra tror jag och ngn kläkte iden om att åka hem till Lejdan i stavsnäs och jävlar va smart tyckte Sara & Hanna.

Jag borde ju igentligen varit smartare som faktiskt hängt en del där ute när jag gick i skolan i gustavsberg men nej då där hamnade vi. En helvetes taxi resa dit med en sur taxichauförr och en lång prommenad i skogen. Tillslut kom vi fram iaf och efter typ 10min gick vi och la oss.

Tack för en trevlig utekväll!
Goranmariam » 2011-08-31 | 11:31:00
URL: http://goranmariam.blogger20.com

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback