Dagen i sin ära.

Lunchade med Katrin på ett mysigt fik. Mötte upp min vän Räkan och hans Casper på china restaurangen för att ta en lång prommenad till vega, gå tillbaka och ta tåget till nynäs där vi mötte Tessan och hennes vän. Gick lite vid hamnen sen hem till dom och direkt iväg och handla för att sen grilla på deras gård tillsammans med Zebbe också.

Blev lite gamla minnen, nya minnen och framförallt roliga minnen. Vi hade de jätte trevligt och jag hade Casper. Sötare,charmigare och mysigare unge går nog inte att hitta alltså! Han är sådär urgullig! Jätte kul att ha honom några timmar så Räkan och Tessan fick pyssla med annat runt omkring oss.

Aja vid 22 tyckte jag de var dags att lämna familjen för att åka hem till mitt, på vägen hem ringer en person som jag verkligen inte trodde skulle ringa...Ska även ringa honom imorgon och väcka honom...

Aja mötte Hanna, tog några cigg och snacka bajs.

Nu ska jag sova.
P&K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback