Crazy night.

Okej, jag stog där igår, på scen i en ring med armarna om vårat lilla harrys gäng och gungade fram och tillbaka medans vi sjöng med till Crazy night. Exakt 00.00 varje fredag görs de här men jag har alltid lyckats missa de. Men de var riktigt mysigt och jag älskar texten till låten, den passar så bra när man står där.

Inte nog med de så träffade jag Jimmy, min gamla instruktör från gymnasiet där och han var ju lagom full! Träffa även Andrea från klassen som verkligen gav självförtroendet en tripp till himlen, hon lyckas alltid! Minns när hon fick mig att vara posetiv i torpshammar.

Träffade även Lejdan och Richard, lagom pinsamt, lagom laddad stämning! Fick skjuts hem med stop på donken i sköndal som vanligt. Cigg på statoil också...

Aja natten var BARA FAIIIIIIIIIIIIIIIIL! Jag blir knäpp!
Andrea » 2010-05-24 | 22:44:58

Du var så fin! haha jag tänkte att jag skulle träffa dig där! :D Du såg ut att må bra!

sara » 2010-05-25 | 00:14:53
URL: http://saraslaxfett.blogg.se/

Tack snälla Andrea:) Jag mår bra,jävligt bra om man jämnför med förr!

Andrea » 2010-05-25 | 20:55:28

Härligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback