Boring monday

Vaknade, städade och pratade en sväng med Mallan. Tog mig ett lååångt bad, lite för långt kanske..Fick stressa för att hinna i tid till läkaren men jag hann :)

Sen hem och byta om lite och fixa även få Hanna på besök. Vi pratade lite sen en prommenad till ica och hämta paket och handla tvättmedel. Slog oss ner i solen utanför för att ta en cigg när vips så dyker Viktor upp och slår sig ner på en cigg han med. Satt och snacka en stund sen gick jag och hanna till Malin och kollade hennes post.

Vidare till Hanna där jag somnade i sängen och drägglade ner Hannas filt, de var hon värd! :) haha.
Vaknade och fick shake till middag, umgicks lite med mor nr 2. Sen hem hit och bara ta de lugnt och betala lite räkningar.

Har ägnat kvällen åt att skriva ihop ett cv för till hösten ska jag fan ha ett jobb med riktigt schema!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback