Band of horses-The funeral.

De är min nya favoritlåt, den går varm på spotify OCH i min mp3... Jag kan inte sluta lyssna och inte sjunga med i min falskastämma på "FOR THEEEEEEEEEEEEE FUNERAL".



Aja har pratat med Lejdan ett tag och nu är de nog dags att krypa ner i sängen. Börjar inte fören 3 imorgon men tänkte gå upp vid 10 och försöka fånga morgon solen, för de ska väl inte regna imorgon? HOPPAS INTE!

Jajajja, Godnatt mina vänner!

P&K
Nattis » 2010-05-20 | 11:33:34
URL: http://classys.blogg.se/

Härligt härligt :) Jo då, det är bara bra här. Går in i vecka 13 snart, så är inte så jätte långt gånget än. Ja, jag vet. Har varit jätte dålig på det, men har mått så jäääääävla dåligt så har inte haft nån ork :P Men nu är det på bättringsvägen så de ska det bli ändring på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback