Allright helgen var de ja.

Fredag: Började ju bra, ingen hade sovit, ingen var taggad och jag skulle jobba kväll på dalarö. Ringde Hanna runt 16 tiden och hon var pissfull...Jag hade då över 5h kvar på jobbet? Iaf så mötte jag upp henne sen drog vi vidare, niiiice! Blev en skojig kväll iaf av de jag minns. Jag åt ingen middag på jobbet, hann inte äta hemma och började med att svepa 2glas vin för att komma ifatt de andra. Iaf så spåra jag som vanligt...Taxi från bussgaraget? 100kr ist för att ta bussen. Gunga och äta chips utanför mig? Och hur fan hamna C hos mig ?! Aja mkt dumt gjort av mig på fyllan,som vanligt.


Jag tänker inte ens kommentera denna bild,jag bjuder på mig själv ;)


Lördag: Soffan till kl 17 och glo på "My sweet sixteen" med lite sällskap...Vi 17.30 mötte jag hanna och åt en jävla pizza, där sprack min diet. AJA sen blev de lite mys med familj nr 2 sen ner till rudan och en brygga med tjejorna. Sen hem och sova.

Söndag: Alarmet ringde 05.30 men jag var uppe 05.11 och rökte. Sovit piss dåligt och åkte till jobbet. Hemtjänsten hela dagen och sova bort rasten. Aja jag slutade 14.30 och mötte Hanna. Gick i centrum sen hem till mig och tog ett välförtjänat glas vin på ballen... Middag hos mor, svin gott med mamma mat! Sen mys med Hanna resten av kvällen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback