50-års kalas.

Åkte ut till Ekerö vid 13tiden och kom fram vid 15-tiden. Pappa hämta i stenhamra sen hem till dom och fixa lite. Världens chock när vi stog i hallen och Kim kommer ut och bara säger "Heej" från ingenstans, Va fan? Är inte hon i Australien? Tydligen inte. Pappas födelsedagspressent till sin fru var en tur och retur biljett hem till min storasyster. Sjukt skoj!

Adam kom hem och fick även han en chock. Vi drog till festlokalen och Kim chockade några fler, bla storebror. Iaf så blev de middag och vin sen vid 23 drog Farmor och fastrar hem då började jag dricka öl för att hålla värmen sen gick de utför när storebror började blanda drinkar till mig, Ingen bra ide!

Vid 01 kom iaf taxin och jag tog lillasyster i handen och åkte hem till Haninge. Låg vaken och pratade med Martin i telefon en stund sen äntligen somnade jag..

Kul kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback