Welcome to my life.

You dont know what its like to be like me.

Jag orkar bara inte, varit dryg och elak hela jävla dagen mot allt och alla men framför allt J som bara försökte disskutera massa med mig. HEJ jag har inte ättit idag, jag har huvudvärk, inte sovit och vill dö?! LEAVE ME THE HELL ALONE!  Dom som jag umgås nära med typ Malin & Hanna vet mina bristningsgränser, när man inte ska disskutera med mig men visa verkar inte kunna mig som dom.

Är skit irriterad för att jag är så jävla blond och bombad som tar folk på allvar när jag bara borde GARVA åt de. Så jävla arg på mig själv som gick på den lätta, lät mig utnyttjas IGEN? hur jävla dum får man bli liksom ? Men aja jag ska börja köra ett annat spel nu, jag ska bränna alla jävla broar och sen garva åt de, jag ska bränna så jävla många så de inte går att räkna sen. Dock tror jag att jag är ALLDELES för snäll för de :/

Jag måste bara säga att jag just nu sitter här och tycker illa om mig själv, tycker att jag är den mest lätt lurade människan på jorden.

Jag gillar inte mig själv idag kan jag ju säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback