Urcha :(

Ett råd till alla bantare där ute: Ersätt inte lunch och middag med naturdiet shaker och ta bantningspiller och dricka massa kaffe på en dag, de är skit! Jag gjorde de misstaget idag, var faktiskt inte meningen att de skulle bli så. Men aa jag fick stora kramper i magen, mår illa och känner mig allmänt hängig och yr i skallen. Jag vet att jag blir så när jag inte äter, jag kan inte ersätta 2 mål mat med shaker på en dag. Och tror inte bantningspillrerna var ngt som gjorde saken bättre. Jag är helt jävla slut och har nu på kvällen fått i mig en banan och en blodapelsin.

Jag ska göra rent kattlådan sen ska jag faktiskt krypa ner i sängen och se på ngn film eller ngt. Mår alltså inge vidare alls. Hoppas på bättring imorgon, ska försöka få i mig ett glas fil för att neutralisera magen lite.

P&K

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback