Tisdag igen.

Hade bråttom i morse så hann inte blogga då. Blev iaf upp 8.30 och duscha och göra sig i ordning. Tåget till stan och möta Mallan, ta en kaffe och sen lalla vi bara runt i lite affärer och kolla runt typ. Gick i de fina vädret och bara glassade.

Sen hem igen, möta Hanna och lalla med henne lite. Ringde 3 och sa upp mina abbonemang. WIIE dock får jag paya till Juli och oktober när dom går ut men sen är de nog!!!

Sen gick vi hit, fotade tradera prylar och mina bebisar. Sen till Hanna där vi har hängt med mor och far 2.

OCH nu är jag hemma :) Sitter och väntar på att mongo Hanna ska skicka över bilderna så jag kan lägga ut skiten på tradera och bli av med ett moment i mitt liv :)

Sen blir de nattinatti för Sara som ska upp kl 07 imorgon och käka frulle med Jane, muuusssigt!

P&K

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback