Så typiskt.

Hade ont i halsen i förrgår när jag gick och la mig, tänkte ärch va fan de går över. Vaknade igår och hade ännu ondare men var ändå pigg och så... Jobbade kvällen igår och blev bara värre och värre, kroppen började göra ont, huvudet känndes som en vattenmelon och febern steg mer och mer...Så jag åkte direkt hem igår efter jobbet och la mig och sov.

Tog 1 piller av pencillinet jag har kvar från förra halsflussen, farligt att vara undersköterska och diagnosera sig själv men va gör man inte ? Har sovit oroligt i natt, först för varmt sen för kallt. Jävla feber.
Ringde jobbet vid 07 imorse och sjukanmälde mig, hatar de men skulle inte kunna jobba med denna feber alltså, inte en chans.

Aja jag ska försöka få i mig frukost sen blir de väl ligga framför tvn hela dagen, SÄMST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback