Ojdå

Vid 11 kom jag fram till att jag gjort allt jag skulle i lägenheten och var värd en liten power nap på 1h men den timmen blev flera.Jag drömmde ngt helt sjukt, vaknade till och somna om för att komma tillbaka till drömmen. Hatar att drömma  om mitt ex ändå är han oftast med i mina drömmar, de är så sjukt.

Vaknade iaf för ca 20min sen av att Malin ringde och väkte mig för då hade hon, duktig som hon är jobbat klart för idag. Hon jobbar, jag sover :P Iaf så hade jag ÄNNU engång mixat ihop dagarna och trodde jag skulle till stallet idag fast de alltid varit på torsdagar..Vad är felet på mig då?

AJA ska fixa till mig lite, vakna ur drömmen och gå till Malin som bjuder på "Drick din bantningsshake här och glo på mig när jag äter middag" haha.

Hörs later ;)
P&K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback