My sunday.

Efter fredagnattens toakatastroff tar jag de jävligt lugnt fortf. Vaknade dessutom med världens magkramper i morse så magen är inte helt i balans ännu men de kommer. Är ju helt pigg iaf,seg som vanligt bara.

Tog en isprommenad hem till mor med Malin, skulle fan varit smidagare med skridskor än skor. Hängde lite och pratade, min knäppa mamma märkte inte ens piercingen? jag som tycker den syns som fan men hon kolla mig i ansiktet flera gånger utan att ens fråga. Fick även ta med mig lite bakteriedödande gurggel och sprit att tvätta den med utan att hon frågade va i helvete jag skulle ha de till ? AJA hon e knäpp hon.

Middag fick vi också och kaffe och lite kaka. Kattungarna ser fortf ut som små råttor men nästa söndag när vi kommer på söndagsmiddag kanske dom har öppnat ögonen och börjat gå runt lite iaf. Sen iaf så blev de dags att gå hem efter mamma tryckt på mig lite matvaror som vanligt. Hon är så rädd att jag inte äter ordentligt.

Söndagskvällen spenderar jag framför tvn under filten med mina 2 odjur, bara ta de lugnt vill säga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback