Mohahaha

fylle inlägg IGEN!
Måste bara berätta de här. Jag,Malin,Carro och vishyvatten höll på att kissa på oss så vi tog chansen och tog en av toaletterna på killarnas bara att då kom de in 2vakter och hämta oss OCH slängde ut oss? va fan är felet då? jo då säger dom "nej men vi har haft en våldtäkt och har strikta regler" Men för i helvete vi var 4 tjejer? Vi kissade inte fan våldtog vi varandra? vi fick inte ens tvätta händera nej de var diiiiiiiiirekt UT! genom garaget också? och tillråga på de så möte vi mitt ragg från förra helgen där, så jävla typiskt...Jag som typ ville? Aja mötte även mitt enda one night stand som tydligen vill träffa mig nykter? Får väl se om han hör av sig ngt i veckan då? jävla pucko! Aja de var min kväll eller nej VÄNTA! Hanna blev utslängd också efter oss! För att!!! hon bjöd på dricka genom stacketet, hahahahha. Så vi drog till viktoria, jävla B ställe blääääääää...

godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback