Misslyckat!

Var bara hemma igår och fixade lite. Gick till Malin vid 8 och drack 2glas vin. Prommenad till olearys med Jessika och Malin. 1cider där och kom ner på nedervåningen där min mage inte ville vara med längre. Spydde på toan och tog en ensamprommenad hem. Legat på toan hela natten och nyste pyttipana över spegeln.

Nej jag spydde inte av drickan, jag måste vara sjuk. Jag brukar liksom normalt kunna dricka näästan hur mkt som helst utan att må illa så de här är helt otroligt. Jag är helt jävla sänkt idag och har inte kommit längre än till soffan. Ättit lite ris och några köttbullar för att dämpa hungern och även tryckt i mig en ipren. Vatten häller jag i mig liter vis och men ändå är jag ständigt törstig.

Planerna om Harrys ikväll och Thåström blir alltså inte av. Jag ska sitta i min soffa och titta på melodifestivalen. Spyr jag inte mer kommer malin hit och joinar mig.

Fy för att må så här.

Saidemma » 2011-03-22 | 19:55:45
URL: http://saidemma.blogstie.com

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback