Måndags städning.

Mensvärk på hög nivå, dör i kramper men ändå gick jag upp vid 09 och började storstäda hela lägenheten. Satte katterna i burarna och vädra ur hela lägenheten. Skurade golven med Henna jagandes och dammat av allting. Så stolt över mig själv just nu. Duschat har jag hunnit med också och boka in ett jobbpass till ikväll. Så om ca 40min kommer Jane och hämtar mig så blir de en tripp till kuratorn och sen hem en sväng för att senare åka ut till Dalarö och jobba till 21.30. Skönt och jobba trotts denna magvärk, måste kasta i mig 2alvedon så jag överlever kvällen och dagen. Vi hörs lite senare.

P&K
Mikamaryam » 2011-05-19 | 13:44:50
URL: http://mikamaryam.blogetty.com

Follow your dreams, you can reach your goals.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback