Måndags jobb

Hade hemtjänsten, som vanligt känns de som just nu..Känns som jag aldrig får vara inne på min avd och gulla med mina tanter... Aja, jobbade med en trevlig och snäll människa iaf. Och en som jag inte alls gillat förrut som nu är as trevlig (?) Helt okej att jobba alltså. Dock sprack mina svarta jeansleggings eftersom dom är dom ändå jag kunnat ha sen jag gick ner så mkt i vikt var dom överanvända och sprack, FAN OCKSÅ!! jääävligt lägligt när man inte har pengar liksom. Aja sånt är livet. Får väl gå i min nyköpta klänning antar jag ? haha.

Men men unnade mig lite choklad idag eftersom jag har jobbat med världens mensvärk så var jag värd de. Varför choklad när man har mens?

Aja ska krypa ner i sängen nu och slå på ngn bra film, skönt de ska bli och sova.

Samagathe » 2011-03-25 | 16:51:30
URL: http://samagathe.bloglyric.com

Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback