Måndag.

Nu är jag trött på depp musiken som kommer ur mina högtalare och jag är trött på Malin som klagar på att jag aldrig kommer upp i tid när hon själv inte gör de. Jag är uppe men inte fan svarar hon liksom ? Trött på Hanna som aldrig kan höra av sig, upp till mig om vi har kontakt eller inte. Trött på Jerry som drygar på msn. Trött på mamma som klagar om skolan. Trött på ALLT! 

 Så jag ska äta frukost och sen dra på mig solbrillorna och gå ut och gå ensam istället. Skingra tankarna med hög Takida i mina öron och bara gå. Börjar känna mig som en fånge i min längenhet. Älskar mitt hem men har spenderat alldeles för många depptimmar innanför dom här 4väggarna nu. UT SKA JAG!

Hej så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback