Lördag.

Okej som ni kanske såg så hade jag jävligt kul igår tills vi blev utslängda, de förstörde min kväll kan jag ju säga. Jävlar va arg jag var men men vi gick ju vidare iaf sen blev de nattbussen hem med många spännande människor. De är en upplevelse i sig att åka nattbuss hem en löningsfredag alltså. Jag gillar de grymt mkt kan jag ju säga!

Sen blev jag även bombad i natt av snöbollar på min ruta, TACK SÅ MKT! Aja jag somnade vid halv 6 och vid 07 ringde Johanna mig och telefonen dog så jag somna om innan jag hann svara, haha.

Aja idag har jag inte gjort ett skit, duschat och sånt sen en prommenad hem till mor min för middag och mys typ.
Och nu är jag hemma igen och ska väl krypa ner snart, jobbar ju imorgon igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback