Hallo beautiful!

Gick upp vid 07 och lallade runt lite. Fixade mig och sånt där tjafs! Sen vid 08.15 kom Jane och hämtade mig så blev de frukost och prat på okq8 då vi inte hann till centrum.

Hade ett läkarbesök kl 09, eller aa hos arbetsterapeaten (Stavning?). Var bara utvärdering av mitt bolltäcke som ligger på garderoben,haha. Och nu är jag hemma igen. Ska hänga lite tvätt och fixa sedan vetefan vad jag ska tillbringa min dag med att göra? Plugga? Kanske...
Ska gå igenom papper och slänga skit som inte är nödvändigt längre.

Ur mina högtalare(tvn) idag kommer iaf HBJ musik. Förtillfället är de "Youre the voice- John Farnham" Älskar den låten på Crazy nights på HBJ, Allsång på hög nivå! Älskar HBJ, finns inget bättre ställe att tillbringa helgerna på.
På fredag kör vi igen!!!

P&K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback