Godmorgon Tisdag!

Jag tog 1h sovmorgon idag, vaknade första gången vid 09 som vanligt men kände ett behov av att somna om så jag gjorde helt enkelt det :)
Så vad ska jag hitta på idag då? Jo jag ska väl äta frukost, ta tag i den dagliga dammsugningen av kattsand, tvätta lakan, ta en promenad med Jane & gå hem till mammsen.

Hur dum är jag igentligen ? Jag glömde ju helt bort att blogga om gårdagens stora händelse? När jag hade slutat jobbet ringde mamma och berätta att dom hade kattförlossning hemma ju. Sista gången jag prata med henne var de 4kattungar ute och dom trodde en 5te var på gång ut. Häfftigt va? Jag var med dom 2 första kattförlossningarna mamma hade hemma och de var faktiskt häfftigt. De som är riktigt coolt är att ha varit med när dom kommer ut och sen se dom växa upp, Myran som fick bebisar igår kväll/natt har jag sett från första sekunden. Så de står på dagens göra också, åka hem till mamma och kolla på de nya bebisarna :)

Vi hörs sen!
P&K

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback