Godmorgon älskade Fredag!

Jag har sovit gott i natt, har ni? :)

Älskar godnatt sms, sover alltid mkt bättre efter jag fått ett gulligt sms :) Så tack A för att jag fått sova bra i natt. Behövdes med tanke på hur mkt jag har att stå i idag. Ska städa här hemma på dagen och kl 17 ska jag möta Hanna vid handenterminalen och så kommer Ted och hämta oss. Jag ska stor handla på Öb och coop.

När vi gjort de blir de hem hit och duscha,laga mat och göra mig iordning. Idag bjuder jag mina tjejer på middag och dricker lite vin. Sen blir de till Hbj, äntligen! Älskade carzy night på Hbj, jag har varit borta alldeles för länge därifrån :(

Aja jag ska väl börja här hemma nu, börjar med frukost :)

P&K

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback