Done!

Vaknade i panik vid 12, Malin skulle ringt och väkt mig kl 10. Meeen min telefon är avstängd, en räkning försenad nämligen. Så aa jag är utan telefon. Kasta mig på datorn och fick tag på Malin.

Prommenad till Tattoo give and take här i haninge men där gjorde dom inte de vi ville ha. Så blev till Ant i stan. En prommend på gammla stan och sen var de dags. Malin började och var jätte nervig. Sen var de min tur och de gick as bra, så fort att man inte hinner känna.

SÅ...vill ni veta vad jag gjort nu ? :)

JAPP, jag har piercat mig :D:D:D:D

Tessan » 2010-03-12 | 08:26:46
URL: http://galentessan.blogg.se/

Faan vad alla tar hål i läppen nu då..

Jag har velat haft de i flera år men först har jag bara inte gjort de och nu den senaste halvåret har jag dunderlängtat efter att göra de men inte vågat mig på de..

tessan » 2010-03-12 | 10:50:14
URL: http://galentessan.blogg.se/

jaa..faan jag har oxå velat gjort de sen jag typ gick i 8an men de har inte blivigt av..vette faan varför men aa den senaste tiden har jag verkligen velat..så vi får väl se hur lång tid de tar innan jag KANSKE tar mig i kragen..jag ska i så fall ha en ring som går precis runt läppen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback