:D

Latat mig hela dagen, legat i soffan och glott på "Dating in the dark" på datorn, fan vilket sjukt program men även dödsskojigt. Nu sitter jag och häller i mig en cambrigde shake till sen lunch, vet att de blir rätt sen middag också så de gör inget. Ska snart börja sminka mig och klä på mig. Börja röra mig mot handenterminalen och möta Hanna som kommer från jobbet.

Va fan ska jag ha på mig ikväll då? Alltid ett mysterium :(

BTW, min piercing är typ läkt nu så staven är sjukt jävla lång. Tuggar på den när jag äter, den skaver mot tanden bakom och aa är bara allmänt i vägen. Tur att man ska till ant på torsdag och förhoppningsvis få den nerkortad. Eller byta till ring på en gång kanske? :)

Nej nu är shaken slut så ska sminka mig, hörs sen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback