Alla och deras vårkänslor alltså!

Min kattunge har vårkänslor. Hon river draperier, hänger i gardinstänger, bygger kojor på golvet, klättrar på min rygg, jagar mitt hår och sitter och glor på badrumsmattan. Är de vad alla ni andra gör när ni tjatar om vårkänslor också? Måste bara få veta för de är sjukt skoj att ni har samma känslor som min kattunge.  :)

Hanna » 2010-03-09 | 00:54:57
URL: http://hanname.blogg.se/

Ja! Jag tycker om att hänga i ditt draperi. Jag är nog för tung för gardinstängerna. Kojor bygger jag - men inte på golvet utan i sängen ! Mycket skönare underlag :D Jag hade klättrat på din rygg om du lät mig göra det -.- Jaga håret gör jag bara när det blåser ute ! Till sist men inte minst, jag brukar sitta och glo på mattan, men inte den i badrummet för vi har ingen där utan jag brukar glo på den i vardagsrummet :D

Hoppas detta besvarade din fråga :D !

Natti natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback