Paus

Som ni kanske märkt har jag tagit en liten paus. Har nog pausat från de mesta utom jobbet sen i fredags. Ingen krogen i helgen, ingen dricka alls. Ingen träning och inget onsdagsmys ikv. Jag har paus helt jävla enkelt. Men efter den här helgen kommer de nog återgå till de normala, förhoppningsvis. 
 
Imorgon ska jag åka och göra ngt av de jobbigaste jag gjort, en av de saker jag alltid sagt att jag aldrig skulle göra. Känner mig smått handikappad utan min Johanna som idag 13.30 satte sig på ett plan till värmen i Thailand, Hade så jävla gärna haft hennes stöd och förståelse i telefon just nu. Hon vet ju trotts allt vad jag går igenom.

Nej mina vänner, nu ska jag skicka ett sms till min Johanna sen ska jag nog stoppa i mig ngt att äta. Kroppen skriker på mat, undra va den är sugen på idag då...Varma mackor? Låter jävligt festligt just nu. Unna mig idag igen? JA, nästa vecka blir de hårdträning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback