03-Mina föräldrar

Jag har två familjer, en i haninge och en på Ekerö. Min mamma är distriktsköterska på Trollbäckens vårdcentral och min pappa är egen företagare. Jag har alltid varit mammas lilla flicka, från dag 1. Har alltid tyrt mig till mamma och bodde även med henne när dom skillde sig.

Jag och min pappa har haft sporadisk kontakt men alltid haft de via telefon, ibland kan de gå månader imellan vi ses men vi pratar iaf i telefon minst 3ggr/vecka. Vi har haft våra intriger men jag vet att han alltid ställer upp när jag behöver hjälp även om jag så är på andra sidan jorden.

Min pappa har hela mitt liv jobbat jätte jätte mkt och gör fortf det, jag tycker väl att de är lite väl mkt ibland men hans val. Jag älskar min pappa och det kommer jag alltid göra.

Min mamma och jag har alltid varit nära varandra men samtidigt har vi bråkat så sjukligt mkt. Vi har båda ett hett temperament och klarar inte riktigt av att bo med varandra. Nu när jag bor ensam har vi världens bästa kontakt och pratar i telefon varje dag och ses i jobbet flera dagar i veckan.Min mamma kommer alltid vara min allra bästa vän. 

Jag älskar mina föräldrar mest i världen och jag vet att dom är stolta över att jag utveklats till den jag är idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback