02- Min första kärlek.

Eftersom jag inte kommer ha tid imorgon skriver jag nu :)

Börjar allra från början. Mina två tjejkompisar skulle träffa 2killar från internet och jag och mina andra vänner råka stöta på dom i haninge centrum. En av dom 2 killarna var Jerry.

Då hade han ett flickvän sen 2år tillbaka men de va knakigt i deras förhållande så de tog slut bara ngn månad efter men anyway. Jag tyckte han va rätt töntig och va inte ett dugg intresserad då. Efter ett tag hade han helt random fått min msn så vi börjar prata lite där, cama och lite sånt. Sen fick han mitt nr av Martina så han börja smsa mig och jag blev skit sur först.

Sen började vi umgås men gjorde inge mer än typ höll handen. Efter massa bråk, skit med hans ex och andra tjejer som kom emellan så blev de iaf vi efter ca 1,5års velande.
17de April 2005 blev vi ett par.

Det började knagligt och vi tog många pauser. Men jag var ju sådär dödskär och hade inte ögonen för ngnannan än honom. Vi flytta ihop första gången 06 i hans brors lägenhet men efter en incident flytta jag hem igen.

Men att bo ifrån varandra var för tufft så Jerry flytta hem till min mamma, vi bodde i mitt flickrum och trängdes med alla grejer. Tillslut sket sig även de och jerry flytta hem till sin mamma.

Vi bråkade galet mkt, mitt temprament höll inte men 07 köpte Jerry ändå två ringar och fråga om jag ville förlova mig, sagt och gjort. Vi förlova oss i mitten på 2007.

Min gymnasie tid är kantad av många dåliga dagar pga våra bråk och vi har många gånger skrikit saker vi ångrat i telefon men vi hade även många jävligt bra stunder.

Vi hade en pittbull tillsammans som vi tagit i andra hand, Lilla söta Lolla men ju mer taggar vi fick i vårat förhållande ju mer bråk blev de om vem som skulle ha henne så Jerrys kompis tog henne.

Vi tog även Grumpy tillsammans, Grumpy blev helt kär i Jerry och tydde sig till honom hela tiden.

Jerry har stötta mig genom mina stora val, mina jobbiga tider och tagit mig upp från ett svart hål. När jag mådde som sämst kunde han stå och kramas med mig och torka mina tårar i flera timmar.
Jag kommer alltid vara honom tacksam för hur mkt han har ställt upp och gjort för sin idiot till flickvän.

Sommaren 09 va ett ända kaos, jag flytta och jerry gjorde bort sig. Det tog slut och så förblev de.Detta va jobbigt och en stor omställning för oss båda men vi lärde oss tillslut.

Jag älskade Jerry ända till sista dagen och långt efter, jag kommer nog alltid på ngt sätt göra de även om samma känslor inte finns längre och vi aldrig mer kommer bli ett par.

Det låter nog jävligt fel i vissa öron men första kärleken glömmer man aldrig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback