Yesterday, all my troubles seemed so far away

Va med Tessan och Casper hela dagen, de va skoj faktiskt :) Han är ju så jävla söt och charmig den ungen alltså..Sitter i vagnen och tittar efter mig sen när jag tittar på honom så ger han världens sötaste leende!

Sen blev de iaf prommenad till coop med Malin och handla en massa, rätt skoj.. Sen bussen hem till malin med allt och vidare till mig för att börja laga mat...
Vi invigde min balkong med en engångsgrill och de gör vi nog aldrig om, hahaha.. De började brinna i pappret, de rök in så de lukta rök i hela porten.. Urcha! Men maten blev god.
Svampen kom hit och åt med oss också. Sen åkte dom 2 vidare till krogen och Hanna kom hit.

Jag och hanna la oss i soffan och skulle se på efterlyst och sandhamn men båda somnade och hann se slutet på sandhamn bara..

Sen gick jag och la mig, skönt som fan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback