We're not gonna sit in silence!

Johan Farnham-Youre the voice

Jag vet att jag sagt till MÅNGA att kan man inte sjunga ska man hålla käften men jag kan inte låta bli, jag sjunger ALLTID högt till den här låten. Den sprider en sån jävla Harryslycka i hela kroppen, massor med minnen bubblar upp, massor med lycka.

De kryper i kroppen, jag känner mig speedad som ngn jävla duracellkannin idag.. Rätt konstigt eftersom jag var ute och drack igår men jag hoppar omkring här hemma iklädd endast sport bh och leggings, tur att man inte har ngn insyn haha. Mp3n har jag på högsta volym rätt in i öronen också, så jävla nice!

Alltså...jag vill typ UT! Ut och dansa! Fan va länge sen vi gjorde de, ända gångerna vi dansar är pissfulla på harrys vilket INTE är okej!

Aja jag har tränat i 1h nu på Wii fit och jävlar va fit jag ska bli! 1h om dagen ska jag fan köra.
Nu ska jag ta en cancerpinne och börja städa, hoppa vidare med andra ord ;)

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback